VIKTIG INFORMATION - SLRK kommer den 6-7:e Juni 2017 flytta detta forum till en ny plats. Som medlem i SLRK kommer du få mer information om detta via epost. Externa besökare kommer att hitta mer information på vår hemsida www.slrk.se.

Chaufförer åt trotjänare? Kortege i Insjön i Maj.

Chaufförer åt trotjänare? Kortege i Insjön i Maj.

Inläggav iLEZ » 15 04 08 16:32

Hej distriktet!
Vi är några stycken som ska tacka av en kollega som ska byta arbete här i Insjön, han har varit med och gjort en viss katalog för ett visst lokalt företag. Han har varit projektledare för ett 20-tal av dem, och ni har säkert några kataloger liggandes i garaget. Kollegan är typen som hellre gillar lite dieselrök och gamla glid-åk än fin middag, så vi tänkte tacka av honom med lite stil.

Planen är nu att, med hjälp av några riktigt ruffiga Land Rovers (och en Niva, vi får se) frakta oss och nämnda kollega från kontoret här på hjultorget i Insjön till en näraliggande grillplats på ett berg. Där hyr vi in en duktig kock som grillar god mat.

Vi är ca 30 personer som ska ta oss från punkt A till punkt B och sedan tillbaka till punkt A. Vissa Defendrar och Seriebilar har ju plats för en hel skock, jag tar 8 passagerare i min 110 t.ex, så vi kanske inte behöver fler än 5-6 bilar beroende på modell. Skulle ju förstås vara roligt om någon seriebil är med! Jag har inte ordnat någon budget än, men på något sätt kommer alla bli ersatta för bränsle, och eventuellt lite grillat.

Datumet är inte spikat än, men det kommer bli en onsdag i slutet av maj, så det finns inte så många att välja på.

Så för att sammanfatta: Någon som är på att skjutsa en gammal trotjänare och en reklamavdelning upp på Asaklitt i Insjön i slutet av Maj? Det bjuds på grill och ev. bränsle-ersättning.

Är någon på? Kontakta mig här, där jag tyvärr sällan är, eller på facebook: https://www.facebook.com/anders.ryttar
iLEZ

SLRK Medlemsnr: 0
Riktigt namn: Anders Ryttar

Återvänd till Distrikt Dalarna