VIKTIG INFORMATION - SLRK kommer den 6-7:e Juni 2017 flytta detta forum till en ny plats. Som medlem i SLRK kommer du få mer information om detta via epost. Externa besökare kommer att hitta mer information på vår hemsida www.slrk.se.

GROUND ZERO 4X4

Allt annat som inte passar in på annan rubrik.

GROUND ZERO 4X4

Inläggav connyrover » 16 05 31 17:09

Hej , Alla Land Rover åkare, tänkte tänkte passa på att lägga ett gott ord för Björn Brouwer på Ground Zero 4x4 , jag har precis köpt en 73a serie 3 88 tum , med mycket renoverat som axlar ,bromsar, svetsjobb , inredning + mycket annat , jag är mycket nöjd med bilen + att Björn är både duktig och super trevlig , ville bara tala om detta om ni undrar lite om Ground Zero . Detta är min fjärde LR seriebil . det går inte att vara utan . MVH CONNY OLOFSSON :smt006
connyrover

SLRK Medlemsnr: 4796
Riktigt namn: conny olofsson

Re: GROUND ZERO 4X4

Inläggav Lennart E » 17 03 10 22:42

Jag kan bara bekräfta att det stämmer om Ground Zero. Jag var i behov av en stor service så jag kontaktade Björn på GZ och auktoriserad verkstad i Uppsala, Hedins Bil. De nämnde heller inget om saker som behövdes bytas på min bil enligt åtaganden från Land Rover. Kostnaden var dessutom betydligt högre hos Hedins Bil.
Verkstaden verkar enkel och anspråkslös i en gammal lada. Men kunskapen ligger på topp om Land Rover och Range Rovers bilmodeller. Ett trevligt bemötande och väl utfört arbete fick jag idag på min Disco IV.
Ground Zero 4wd kan varmt rekommenderas. :D

http://www.groundzero4wd.com/
Lennart E

SLRK Medlemsnr: 1336
Riktigt namn: Lennart Elfström

Återvänd till Övrigt snack