VIKTIG INFORMATION - SLRK kommer den 6-7:e Juni 2017 flytta detta forum till en ny plats. Som medlem i SLRK kommer du få mer information om detta via epost. Externa besökare kommer att hitta mer information på vår hemsida www.slrk.se.

ingen Do styrd juniträff

ingen Do styrd juniträff

Inläggav anders i flen » 12 06 07 18:49

Får inte till någon juniträff men vill flagga för en juliträff den 14 - 15 juli. Jag tycker att vi gästar Vinön i Hjälmaren. Det finns ingen bemannad camping där utan det är plats vid gästhamnen där det finns lite faciliteter som torrdass och en vattenpump. Läste på Vinöns hemsida att man inte ska dricka vattnet (nytt för i år) men diska och tvätta sig går bra. Annars är ju Hjälmaren badbar.Vägverkets färjor tar bilen över vattnet från hampetorp. Titta på Vinöns hemsida.
anders i flen

SLRK Medlemsnr: 2419
Riktigt namn: Anders Linered

Re: ingen Do styrd juniträff

Inläggav #1536 Lars A » 12 06 14 20:06

Hej Anders,
Det har varit dåligt med klubbverksamhet från min sida under vintern och våren men den här gången tänkte jag att det skulle bli av. Jag har förstås vårt besök på Vinön förra året i gott minne, tänk att Hjälmargös kan smaka så himla gott!
Dessvärre har jag inte min camper kvar, så vi får väl se hur det blir med övernattning.

Hälsningar
Lars A
#1536 Lars A
Defender 130 -04, numera utan camper
#1536 Lars A

SLRK Medlemsnr: 1536
Riktigt namn: LARS ANDERSSON

Återvänd till Distrikt Sörmland