VIKTIG INFORMATION - SLRK kommer den 6-7:e Juni 2017 flytta detta forum till en ny plats. Som medlem i SLRK kommer du få mer information om detta via epost. Externa besökare kommer att hitta mer information på vår hemsida www.slrk.se.

Nytt verksamhetsår - nya mötesformer - ny DO

Nytt verksamhetsår - nya mötesformer - ny DO

Inläggav tomlju » 12 10 28 20:34

Hej! Som framgår av en tidigare tråd hölls möte för val av DO i början av september. Vi hade en trevlig fika hemma hos föregående verksamhetsårs DO och vid mötet fick jag förtroendet att bli DO för det kommande året. Anders sitter kvar som vice DO. Vid mötet diskuterades också hur vi på bästa sätt kan ordna medlemsmöten här i Sörmland. Förslaget lades fram att vi inte längre ska ha en fast mötestid varje månad. Istället kan den som känner för att träffa likasinnade ta initiativ till ett möte när andan faller på. Det kan vara att man vill ut o grilla en helg och få några andra med sig, att man vill campa en natt eller helt enkelt träffas på ett fik för att diskutera nästa projekt eller resa. Lägg i så fall ut en tråd här på forumet eller kontakta mig så kan jag hjälpa till med det praktiska. Den 11 nov är Ekebydagen (se egen tråd) dit förhoppningsvis många från Sörmland kommer. Tyvärr är ett DO-möte inplanerat samma dag så jag själv har inte möjlighet att komma. Förhoppningsvis har någon en bra idé för ett möte i december. Tomas Ljungberg (#2803)
tomlju

SLRK Medlemsnr: 2803
Riktigt namn: Tomas Ljungberg

Re: Nytt verksamhetsår - nya mötesformer - ny DO

Inläggav #1076 Harry » 12 11 01 20:17

En glögg träff i December kanske :D Kanske ute vid stendörren :)
Användarvisningsbild
#1076 Harry

SLRK Medlemsnr: 1076
Riktigt namn: Harry Willhans

Re: Nytt verksamhetsår - nya mötesformer - ny DO

Inläggav Edfors » 12 11 01 23:41

Låter trevligt, hoppas det är en helg då jag är i Sörmland. Är på plats redan för denna helgen :smt006
·Never stop discovering, go above and beyond·
Användarvisningsbild
Edfors

Ort: På väg med LR mellan Uppland, Sörmland & Nedre Norrlands distrikt
SLRK Medlemsnr: 3165
Riktigt namn: Patrik Edfors

Återvänd till Distrikt Sörmland