VIKTIG INFORMATION - SLRK kommer den 6-7:e Juni 2017 flytta detta forum till en ny plats. Som medlem i SLRK kommer du få mer information om detta via epost. Externa besökare kommer att hitta mer information på vår hemsida www.slrk.se.

DO-val och "teknik-träff" lördagen den 7 september

DO-val och "teknik-träff" lördagen den 7 september

Inläggav tomlju » 13 08 20 21:17

Som tidigare meddelats i senaste RoverLand (nr 3) hålls DO-val i distrikt Sörmland kl 14 lördagen den 7 september. Vi träffas denna gång i en verkstadslokal (fd bilverkstad) och adressen är Stockholmsvägen 16 i Tystberga. Tanken är att vi förutom att välja (ny?) DO träffas för att diskutera allehanda tekniska problem, missljud och fel som vi har råkat ut för med våra bilar. Bil-lyft, verktyg, tryckluft etc. finns i lokalen och förutom att diskutera problem kan den som vill också lyfta bilen och med gemensamma krafter kan vi försöka skruva för att lösa det problem som finns. Har nån behov av ett oljebyte eller hjullager-justering el dyl går det också att ordna. Vi har tillgång till lokalen hela dan och om någon behöver lite mer tid kan vi börja redan på förmiddagen respektive fortsätta senare på eftermiddagen. Meddela mig, här på forumet eller via mail/telefon, om någon behöver mer tid och önskar komma tidigare eller fortsätta efter själva mötet så jag vet och kan planera dan så att det inte blir krockar och väntetider. I vilket fall håller vi årsmötet kl 14 och jag bjuder då på fika och något att äta för den eller de som ev kommit redan tidigare. Mycket välkomna, Tomas Ljungberg (DO, #2803)
tomlju

SLRK Medlemsnr: 2803
Riktigt namn: Tomas Ljungberg

Re: DO-val och "teknik-träff" lördagen den 7 september

Inläggav tomlju » 13 09 07 21:16

Mötet med DO-val i distrikt Sörmland har nu hållits. Till ny DO valdes Harry Wiilhans. Då vice-DO (Anders Linered) meddelat att han inte kandiderar för omval lämnas vice DO för tillfället vakant. Som avgående DO gratulerar jag Harry och önskar honom lycka till! Tomas Ljungberg (#2803)
tomlju

SLRK Medlemsnr: 2803
Riktigt namn: Tomas Ljungberg

Återvänd till Distrikt Sörmland