Karl
#2700 Christer V skrev: Funderade bara på att ev göra en utflykt någon dag i påsk för att titta på lite olika ställen,om det inte är för mycket snö kvar alltså.
#2700 Christer V skrev:
Ajajaj, lördag söndag är vi upptagna, torsdag,fredag eller måndag beroende på väder är nog det som är aktuellt.
#155 Ulf D skrev:#2700 Christer V skrev:
Ajajaj, lördag söndag är vi upptagna, torsdag,fredag eller måndag beroende på väder är nog det som är aktuellt.
Jamen torsdag då? Om det blir någorlunda bra väder alltså.
#155 Ulf D skrev:Vid närmare eftertanke, vi har ju Ångermanälven omedelbart intill, nog ska väl den vara tillräckligt djup för ubåtskaptenen Bertil.
Ulf D
#155 Ulf D skrev:Hej Jens!
Ja, du har ju naturligtvis alldeles rätt.
Men när jag skrev det där så tänkte jag att Bertil kanske är lite känslig för smicker
bertilbyggare skrev:Tja, men ni ska veta att det inte är lätt att verka ödmjuk när man vet att man är bäst
#155 Ulf D skrev:bertilbyggare skrev:Tja, men ni ska veta att det inte är lätt att verka ödmjuk när man vet att man är bäst
Nej men Bertil, om jag känner dig rätt så har du väl inte ens gjort minsta lilla försökt att vara ödmjuk
Och att börja snacka om RRC när det finns Defender 90 tycker jag är väldigt fräckt.
Ulf D
Återvänd till Distrikt Västernorrland
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster