In order to login you must be registered. Please be aware that to use most of the functions of this site you will need to register your details. The board administrator may also grant additional permissions to registered users. Please ensure you read any forum rules as you navigate around the board.
VIKTIG INFORMATION - SLRK kommer den 6-7:e Juni 2017 flytta detta forum till en ny plats. Som medlem i SLRK kommer du få mer information om detta via epost. Externa besökare kommer att hitta mer information på vår hemsida www.slrk.se.
Den 14 Maj gör vi en utflykt till Ludvika och besöker Björnhyttans offroadområde! Vi träffas kl 10 vid körområdet strax utanför Ludvika. För er som inte hittar, eller vill samåka sista biten passerar jag OK/Q8 i Ludvika (utfarten mot Grängesberg rv50) klockan 9.45. Radio: 27 mHz Kanal 16
Ta med fika och något att lägga på grillen och passa på att ha roligt en solig vårdag!
Jag var ut i helgen och provkörde ett varv på banan med min P38 och kan konstatera att det går fint att ta sig runt hela slingan om man är lite försiktig. Man måste inte följa med hela vägen runt, det går bra att välja ett kortare avsnitt om man vill.
Såg även till så att grilltunnan är på plats och ved finns förberett och klart.
Hej alla. Jag hoppades på att få mitt "nya" fordon klar till den här träffen men jag hinner inte. Hade varit kul att komma med en riktig Jeep (och tagit all skit ) så blir det tyvärr inte. Ha det kul / vi höres // Kent